Emelie: Förlåt, 100 gånger! ;'(

                                               Hej allihoppa!
asså guudh förlåt att vi/ jag inte har skrivit på as länge; jag ber om ursäkt till er alla som läser våran blogg.. men i alla fall, jag är på mitt land ställe typ resten av sommaren,så jag tror/ vet att det inte kommer bli så mkr bloggande under sommaren, kanske nått inlägg lite då och då. men men jag var nyss ute med frasse( min hund) haha asså ni vill int eveta vad han gjorde ;D <33 kolla när vi lixom var vid typ "skogen" så ville han bära kopplet så aa jag gav honom det, aa sen så kissar han, och jag tänker väl inte så mkt på det. Så tar jag upp min mobil för att jag skulle ta kort på honom ( bilder kommer sen) men iaf så tar jag kort så ba: hallå vart är kopplet frasse såger jag till honom då aa och då fattar jag ju att han lagt ner det på marken någonstans så jag är tvungen att gå tillbaka typ hela vägen och sen såg jag och han det och då blev frasse typ as glad och typ försökte ta upp det men jag han före hahahahaha asså sååå gullig ;P 
                                                                                                                                                    

PS. tkr jag iaf, menmen ni får bilder sen som jag tog på honom.  bloggar senare,, puusssssss!  <333    det blir ingen bilde den här gången..har inte haft tillgång till någon överförnings kabell !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0