Emelie: god morgon

                                               God morgon allihoppa! 
               Hahah aa jag är glad amanda :D <3 men som amanda sa så var det ju
                          avsluning igår...asså guuuud vad jag kommmer sakna 9:na :'( 
                asså dom var så rolga och snälla mott mig, jag saknar er verkligen 9:orna
                   särskilt Caspar, John, Soran, Micke, Maria,Thessan, Sofia, Ellie, Pelle aa och många fler
                      men livet går vidare juu, aa men ni ska få en livet bild bomb från iförrgår                                                                                                                  min  vattenballong 
   
 as goda jordgubbar 
                                                                 jordgubbe med grädde på , mums
                                                                             haha åt ett tuggummi som jag blev as blå av som ni ser ;)   
Fint mönster av grädd spruttet ;P =D hehe               
det här var då inte iförrgår men  jah var tvungen att ta upp den! 
sååå nu fick ni  lite bilder,, bloggar senare ha det gött bitches                                                                                                                                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0