Emelie: hahahahah <3 =D

                                                    halluuuuuu?!
hahahahaha kan man ha det tråkigare elr!? jaja hah iaf nu på morgonen så har jag faktist gjort ganska mkt ;D så här har min morgon sett ut:

* vaknade av att frasse stod vid min säng och ville gå ut och kissa:S:D
*aa då var jag tvungen att gå ut med honom då då, så jag gick till brevlådorna som är vid hästarna! :)
* sen när jag kom hem så spelade jag och mamma MAXI YATZY; as roligt fakrist:) det är inte vanligt yatzy
* sen så bakade jag muffins;D haha och det är det här som rubriken fick sitt namn av,.. så här var det,! att när jag nästan var klar och bara skulle lägga i mjöl så råkade jag lägga i 1 dl för mkt så smeten blev en deg typ så då var jag tyunden att lägga i 1 till ägg och mera socker men den blev ändå miffad hahah ;D :) men jag sket ( stavning ) i det
. Sen när jag tog ut dom var dom allderles runda som bollar hahahahahahhah asså muffins ska ju vara fylld med smett men mina blev som en choklad boll som lågg i en muffins form " knasigt"   haha jjag vet jag är tråkig menmen ^^ 



  
Klaras lilla hamster som heter maggan <3 



hejdå alla sötnosar            bloggish sen 

PEACE 
EMELIE<33

                                                                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0