Emelie: Längtar till.... <3

                                                     hejsan svejsan<3
asså ååh vad jag längtar till modsommar <3  fast de försej om man längtar till något ser man ju fram imott det =D OCH DET GÖR VERKLIGEN JAAAAAG! <3 På fredag/imorgon så kommer ju Klara så då har jag inte det tråkigt längre <3333 älskar dig gmn...Fast på Söndag åker vi ju hem igen fast bara över dan för mamma och kanske jag ska hämta sandra och marcus ( mina syskan ) för dom är hemma själva...meeennnn asså ååååååh jag vill att det ska vara midsommar imorgon för då startar verkligen sommaren för mig...assså då kommer alla typ ut, och vi ( jag ,Hanna,Klara =D och kanske en tjej som heter mira:( ska sova i tält =D asså ååh det är så ruuuligt ;) fast inte och mira..aa..ska sova föa vi har ju typ bråkat med henne menmen så får det bli...

det kanske inte blev ett sånt jätte långt inlägg menmen det får bli så oxå ;D 


ses dåh bitches ppuuuuussss



PEACE
EMELIE <33 

Kommentarer
Postat av: klara

Älskar dig oxå gmn!! men jag kanske kan stanna till tisdag så du får int åka hem på söndag!!!!

2010-06-18 @ 14:58:53
URL: http://klaracookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0