Emelie: Med Klaris <3

                                                       Tjena tjena! <3
sitter här med Klara, vi ska snart äta lunch sen ska vi typ gå ner och bada "ganska varmt faktist"  idag ska älskling sova hos mig *jippi... fast på tisdag åker hon hem * suck, men hon kommer tillbaka på torsdag ;D och på fredag är det MIDSOMMAR <333 DET JAG LÄNGTAT EFTER AS LÄNGE! <33 och då som sagt ska vi ju sova i tält och bada vid gillstig! aa..och..då är ju typ alla ute så då har sommaren börjat för mig iaf...alla kanske inte firar midsommar men dom som gör det kanske håller med om det??! ;) <3 jajaj det kanske inte blev ett skit långt inlägg menmen det får bli det någn annan gång...och som sagt så har jag ingen överförnings kabel här så bilder kommer nog inte fören efter sommaren ;'( ja ja spela roll då får det nog bli en sommar-bildbomb ;D ruuuligt <3 hehe
men nu ska vi äta lunch typ så bye bitchessss

puuussssssss bloggar sen <3


PEACE
EMELIE<33

Kommentarer
Postat av: hanna panna

åååhh!! har längtat dit mee!! <3:)

2010-06-23 @ 22:40:00
URL: http://shescold.devote.se
Postat av: P A U L I

hejsan är det bra med dig idag ?

kram

2010-06-23 @ 22:48:40
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: salle

har precis startat en ny killblogg, ni kan väll ta en titt och säga vad ni tycker, kom även med förslag på vad man kan skriva :)

2010-06-23 @ 23:25:44
URL: http://salaremilio.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0