Emelie: vet inte vad!? :S

                                                     Hej ! <3
asså åååh jag vet inte vad   *suck, Klara kommer ju ut till landet idag =D <3 men asså mamma mår typ inte så himla bra och funderar på att åka hem *suck igen... och jaf funderar typ på att jag ska vara ute på landet själv för jag menar Klara kommer ju så vad ska jag hem och göra!?? sitta och rutna isf att vara med min älskling, nähnäh aldrig att jag lämnar Klaris själv...asså intte fat jag vill att mamma ska vara själv men asså jaja mamma har ju sandra och Marcus när hon kommer hem :d hehe jaja vi får se...( vad som händer asså ) men jag ska typ stanna med Klara ;)<3 men sen skulle vi typ hämta Sandra och Marcus på Söndag men jag menar mamma är ju redan hemma då... men jag vet inte vad! och det som är problemet det är att mamma sa typ att vi skulle shoppa på måndag och att vi då skulle sova hemma från Sömdag till Måndag och jag behöver lite ny grejer så javenne...

MY NICE EYSE (STAVNING)

Ääääääääh va fan jag är bara med min frugich klara <33 pok på dig gmn;D

j a j a ;) så får det bli   .slut!

men bloggar senich bye<3   PS. Bilden kommer från ingenstans *I know, men jag tke det blev tomt utan bild ;) bloggen får inte vara fattig med bilder för annara är det ingen vitts att ha blogg. DS.

PEACE
EMELIE<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0